Image Map

15 September 2009

Tik tak... Tik tak...

We are together 9 years... Exactly 9 years ago we were sending messages, emails to each other and we were talking at chats and how it is our love grew up... Wow. Now sometimes I love Him, sometimes I hate Him! Especially when He makes mess in my house! When He snores in the night! When He don`t want to make me a good cup of coffee...

But I made page with us... From new fantastic kit from Mystique Designs "Tik tak... tik tak". Photo from our last holidays which we spent last year in London:


3 comments:

  1. Cudna praca Maryś, świetne zdjęcia macie, mi takich niestety brakuje, moja druga połowa wiecznie niefotogeniczna ;) gorszy jest niż baba w marudzeniu !

    ReplyDelete
  2. dzieki Ewus, ale RObert ma nieliczne foty sensowne hihih robi gerneralnie dziwne miny:/

    ReplyDelete
  3. Booska, i zgadzam się z Ewą, Ja też nie mam zdjęć, ale zawsze mi bałagan zostaje, hehe :) Dzięki kochana

    ReplyDelete

Since September 17th, 2009:

free counters
statystyka