Image Map

4 January 2009

Scrap dla Wioli i jej Mamy

credits:
Collaboration - HotChocolate - Miss Vivi, Ninie, Sylvie - digiscrapbooking.ch
paper - Catherine Design


Coś niestety nie mam weny w nowym roku:((( Chyba cała przeszła na Brydkę, a że nic w przyrodzie nie ginie, dla mnie zabrakło! No ale na duchu podniosła mnie i Brydka i dziewczyny z Lily Design, zwłaszcza Kimla, które ofiarowały mi swoje zestawy! Normalnie łezka mi się w oku zakręciła ze wzruszenia! Więc od jutra biorę się za te cuda... I obiecuję poprawę!

4 comments:

  1. Witam serdecznie Mary...fajnie, że masz tu bloga...i nie narzekaj na wenę;) praca bardzo dobra, że o poprzednich nie wspomnę..a teraz, jak masz cudeńka z Lily to o wenę pewnie ja przyjdę prosić;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Oj Mary nie wiem co powiedzieć... bo z jednej strony wzruszyłaś mnie i miło zaskoczyłaś, a z drugiej zrobiło mi się bardzo smutno... i tym to sposobem zaczęłam poniedziałek od łez... A praca śliczna! Dziekuję:*

    ReplyDelete
  3. super scrap, a ty płaczesz! kopnę w zadek to może przejdzie? ;P

    ReplyDelete
  4. Pieguska, dzieki, ze wpadlas!

    Violis, moja Violis, wiem... no i dzieki!


    Ziutek, kop!

    ReplyDelete

Since September 17th, 2009:

free counters
statystyka